Linnanmäen Tiktok-tili
Hei
Eikö Linnanmäen Iik-viikolla ole oma Tiktok-tili, jossa on söpöjä pellejä?
Vastaus
Hei
Kyllä Linnanmäellä on Tiktok-tili. Tilillä on kuvia ja videoita Iik-viikon hahmoista, kuten pelleistä.
Odotatko jo Iik-viikkoa?
Hei
Eikö Linnanmäen Iik-viikolla ole oma Tiktok-tili, jossa on söpöjä pellejä?
Vastaus
Hei
Kyllä Linnanmäellä on Tiktok-tili. Tilillä on kuvia ja videoita Iik-viikon hahmoista, kuten pelleistä.
Odotatko jo Iik-viikkoa?