Raaputuskirjat
Hei
Mikä on raaputuskirja?
Minulla on muutama raaputuskirja. Uskotko? Kun kukaan muu ei usko minua lainkaan.
Vastaus
Kyllä minä uskon, että sinulla on raaputuskirjoja.
Raaputuskirjat ovat hauskoja!
Raaputuskirjassa on raaputuskuvia. Kuvien päällä on musta pinta. Kun pintaa raaputtaa, sen alta paljastuu väriä.
Mustaa pintaa voi raaputtaa pois valmiiden ääriviivojen mukaan tai miten itse haluaa.