Sotshi
Hei
Oletko ikinä käynyt Sotshissa?
Minä en, mutta minulla on sellainen Sotshista ostettu patsas, uskotko?
Vastaus
Hei
Minäkään en ole käynyt Sotshissa.
Kyllä minä uskon, että sinulle on sieltä ostettu patsas.
Mitä patsas esittää?
Hei
Oletko ikinä käynyt Sotshissa?
Minä en, mutta minulla on sellainen Sotshista ostettu patsas, uskotko?
Vastaus
Hei
Minäkään en ole käynyt Sotshissa.
Kyllä minä uskon, että sinulle on sieltä ostettu patsas.
Mitä patsas esittää?