Tallinnan laivalle meno
Moi Kerttu
Mää meen tänään isän kanssa laivalle. Tarkemmin sanottuna Tallinnan risteilylle. Siitä tulee hauskaa.
Vastaus
Kiva kuulla!
Minäkin kävin laivalla Tallinnassa pari viikkoa sitten.
Ihanaa risteilyä!
Moi Kerttu
Mää meen tänään isän kanssa laivalle. Tarkemmin sanottuna Tallinnan risteilylle. Siitä tulee hauskaa.
Vastaus
Kiva kuulla!
Minäkin kävin laivalla Tallinnassa pari viikkoa sitten.
Ihanaa risteilyä!