Joulu Suomessa
Suomi olen. Eka suomalainen joulu tulee kohta. Uudenvuoden jälkeen joudun lähtemään kotiin.
Rakastan Suomea.
Hyvää joulua!
Vastaus
Hei
Mukavaa, että saat viettää joulua Suomessa.
Hyvää joulun odotusta sinullekin!
Suomi olen. Eka suomalainen joulu tulee kohta. Uudenvuoden jälkeen joudun lähtemään kotiin.
Rakastan Suomea.
Hyvää joulua!
Vastaus
Hei
Mukavaa, että saat viettää joulua Suomessa.
Hyvää joulun odotusta sinullekin!