Mukavan kesän toivotus
Tervehdys
Mukavaa kesää kaikille!
Vastaus
Kiitos! Mukavaa kesää sinulle ja kaikille muille myös!
Tämän viikon keskiviikkona 22. toukokuuta kello 17 Vernerin Instalivessä jutellaan kesästä.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.