Pikkujoulut 2022
Hei
Miten meni pikkujoulusi ja miten vietit pikkujoulusi?
Minä söin pikkujouluna puuroa ja kinkkua.
Vastaus
Hei
Kiva kuulla! Taisi olla mukavat pikkujoulut.
Minä en ole vielä ollut pikkujouluissa.
Hei
Miten meni pikkujoulusi ja miten vietit pikkujoulusi?
Minä söin pikkujouluna puuroa ja kinkkua.
Vastaus
Hei
Kiva kuulla! Taisi olla mukavat pikkujoulut.
Minä en ole vielä ollut pikkujouluissa.