Kesäjuttu
Kesäjuttu, torilla puheensorinaa, kesäteattereissa on vipinää. Vai mitä tuumii ystävämme Kerttu?
Vastaus:
Kyllä nyt on kesä. Sää vaihtelee vain paljon. Viime viikolla oli lämmin ja nyt paleltaa. Hyvää kesää sinulle!
Kesäjuttu, torilla puheensorinaa, kesäteattereissa on vipinää. Vai mitä tuumii ystävämme Kerttu?
Vastaus:
Kyllä nyt on kesä. Sää vaihtelee vain paljon. Viime viikolla oli lämmin ja nyt paleltaa. Hyvää kesää sinulle!