Kesäntulo
On jo kesäkin alkamassa, mutta kaikki aikanaan. Vai mitä Kerttu tuumii?
Vastaus
Hei
Juuri näin! Nyt on kevät ja kesä on tuloillaan.
Minun lempivuodenaika on kevät.
Mistä vuodenajasta sinä pidät eniten?
On jo kesäkin alkamassa, mutta kaikki aikanaan. Vai mitä Kerttu tuumii?
Vastaus
Hei
Juuri näin! Nyt on kevät ja kesä on tuloillaan.
Minun lempivuodenaika on kevät.
Mistä vuodenajasta sinä pidät eniten?