Kimppakämppä
Mikä on kimppakämppä?
Vastaus:
Kimppakämppä tarkoittaa useamman ihmisen yhteistä kotia.
Kimppa tarkoittaa yhteistä. Kämppä tarkoittaa asuntoa tai kotia.
Eli vaikkapa ystävykset voivat asua yhteisessä kodissa eli kimppakämpässä.
Mikä on kimppakämppä?
Vastaus:
Kimppakämppä tarkoittaa useamman ihmisen yhteistä kotia.
Kimppa tarkoittaa yhteistä. Kämppä tarkoittaa asuntoa tai kotia.
Eli vaikkapa ystävykset voivat asua yhteisessä kodissa eli kimppakämpässä.