Kirje joulupukille
Onko Kerttu jo lähettänyt kirjeen joulupukille?
Vastaus:
En ole vielä lähettänyt kirjettä, vaikka odotankin jo joulua kovasti. Mutta kyllä vielä ehdin!
Onko Kerttu jo lähettänyt kirjeen joulupukille?
Vastaus:
En ole vielä lähettänyt kirjettä, vaikka odotankin jo joulua kovasti. Mutta kyllä vielä ehdin!
Kirje joulupukille,
korvatunturi.
reipasta oloa joulupukki.
Aamupuuro hyvää,
uutiset jakaa sulle tiedonjyvää.
Lenkilläkin käy ja piirrä,
korvatunturille hiihdä.
Tontuille terkut ja pukin muorille,
mutta ei muorin kuullen,
niin mie luulen.
Nimimerkki: Joulupukkiruno