Koiranäyttelyt
Missä koiranäyttelyitä järjestetään? Saako kuka tahansa mennä katsomaan koiranäyttelyä? Minusta olisi kivaa mennä katsomaan joskus koiranäyttelyä. Enkä minä häiritsisi koiria tai niiden omistajia. Minä asun Länsi-Suomessa, jos siitä on apua.
Vastaus:
Koiranäyttelyitä järjestetään eri paikkakunnilla ympäri Suomea. Koiranäyttelyt ovat avoimia tapahtumia, joihin kaikki koirista kiinnostuneet voivat mennä. Näyttelyihin on usein pieni pääsymaksu.
Katsoin Kennelliiton tapahtuma-kalenteria. Sen mukaan Länsi-Suomessa on näyttelyitä esimerkiksi Turussa, Huittisissa ja Parkanossa.
Tässä on linkki Kennel-liiton Tapahtuma-kalenteriin. Sivu ei ole selkokielinen.