Koronavirus ja työkeskukset

Hei

Tietääkseni minun asuntolani ohjaat sanoivat minulle, että työkeskus aukeaa elokuussa.

Onkohan se totta?

Vastaus:

Hei

Eri kunnat ovat tehneet erilaisia päätöksiä työkeskusten avaamisesta.

Jos ohjaajat sanoivat, että sinun työkeskuksesi aukeaa elokuussa, se pitää varmaankin paikkansa.

Jos haluat kysyä tai jutella koronaviruksesta, soita Kehitysvammaliiton tukipuhelimeen: 09 348 09 348.

Puheluun vastaa Kehitysvammaliiton työntekijä.

Puhelin on avoinna arkipäivisin kello 12-16.

Lue lisää koronaviruksesta

Koronavirus ja työkeskukset

Kuulin että 1.6. avautuu työkeskukset, pitääkö paikkansa?

Vastaus:

Suomen hallitus päätti, että kunnat voivat avata työkeskukset asteittain 1.6. alkaen.

Kunnat päättävät, milloin työkeskukset avataan. Eri kunnat ovat tehneet erilaisia päätöksiä.

Ota yhteyttä omaan työkeskukseesi. He osaavat kertoa, milloin työkeskus avataan.

Jos haluat kysyä tai jutella koronaviruksesta, soita Kehitysvammaliiton tukipuhelimeen: 09 348 09 348.

Puheluun vastaa Kehitysvammaliiton työntekijä.

Puhelin on avoinna arkipäivisin kello 12-16.