Kuinka paljon kysymyksiä saat?
Minkälaisia kysymyksiä saat? Kuinka nopeasti vastaat?
Vastaus:
Saan paljon erilaisia kysymyksiä. Viime vuonna vastasin yli 150 kysymykseen. Suosittuja aiheita ovat esimerkiksi
- ystävyys ja seurustelu
- kehitysvammaisten oikeudet
- asuminen ja työ
- harrastukset
- televisio-ohjelmat
- internet.
Saan paljon kysymyksiä ja vastaan suurimpaan osaan kysymyksistä. Aivan kaikkiin kysymyksiin en ehdi tai osaa vastata.
Yleensä vastaan kysymykseen viikon sisällä. Joskus tarvitsen vastaamiseen jonkun toisen ihmisen apua ja silloin vastaaminen kestää vähän kauemmin.
Kiitos kaikille hyvistä ja tärkeistä kysymiksistä!