Kutittaminen

Hei

Onkohan kutittaminen sairaus?

Minä kysyin, että saanko minä kutittaa ohjaajia jalkapohjasta tai kainalosta. He kysyivät, olenko minä sairas, kun minä sanon jotain tuollaista.

Eihän noin saa sanoa minulle?

Vastaus:

Hei

Kutittaminen ei ole sairaus.

En tiedä, miksi ohjaajat kysyivät sinulta, oletko sairas. Niin ei tosiaan saisi sanoa.

Voisit jutella asiasta ohjaajien kanssa. Voisit kysyä, miksi he sanoivat noin. Voisit myös kertoa, miltä se sinusta tuntuu.