Kyllä vastauksen olisi jo pitänyt tulla
Kysyin sinulta, miksi henkilö, jonka kirjeenvaihtoilmoitukseen vastasin, ei ole vastannut minulle vielä. Lähetin hänelle ensimmäisen viestin kolme viikkoa sitten. Sen jälkeen olen lähettänyt ainakin viisi viestiä.
Olen jokaisessa viestissä kirjoittanut, että haluan tietää miksi hän ei hyväksy minun työssäkäyntiä. Kirjoitin myös, että hänen pitää vastata. Miksi hän ei vastaa? Hänen on vastattava minulle!
Vastaus:
Sinä olet lähettänyt viestin, mutta et ole saanut vastausta. Se harmittaa sinua kovasti. Uskot, että kirjeenvaihtokaveri ei vastaa, koska käyt töissä. Sen vuoksi olet lähettänyt useita viestejä ja vaatinut saada tietää, miksi hän ei kirjoita takaisin.
Kirjeenvaihto on vapaaehtoista. Sinä olet lähettänyt viestin, mutta viestin saajan ei ole pakko vastata sinulle. Tietysti vastaaminen on kohteliasta, mutta hän saa itse päättää vastaako sinulle vai ei.
Ymmärrän, että sinua harmittaa. Et kuitenkaan voi pakottaa ketään vastaamaan sinun viestiisi. Sinä et voi muuta kuin odottaa, että hän vastaa. En usko, että sinun kannattaa lähettää enempää viestejä.