Kysyn

Ei ole kivaa olla yksin ?. Haluaisin jonkun ihmisen kainaloon ja rakkautta. Yksi asia minua painaa tai on painanut jo pitkään, että miten minä voisin kertoa vanhemmille että käyn seksikaupassa. Että ne hyväksyisi minut, kun teen sellaista. Minä olen käynyt tuolla kauppassa monta kertaa, käyn kerran tai kaksi kertaa kuukaudessa. Mutta en ostaa mitää sellaista mikä maksa 50 euroa, vaan ostan sellaisia, mitkä maksaa 5 tai 10 euroa tai 20 euroa. Mun raja on 40 euroa. En ole kertonut mun vahemmille, että käyn Hot Lips nimisessä kaupassa.

Vastaus:

Miksi sinun pitäisi kerota omille vanhemmillesi, että käyt seksikaupassa? Tarvitsetko heiltä rahaa? Täytyykö sinun kertoa heille, mihin käytät rahaa? Kerrotko sinä aina, mihin käytät rahasi? Olet ymmärtääkseni täysi-ikäinen ihminen, jolla on oikeus yksityisyyteen. Ei se kuulu vanhemmillesi, jos käyt seksikaupassa.

Mutta jos haluat siitä kertoa vanhemmillesi, niin uskoisin, että he ymmärtävät. Asia voi olla heille kiusallinen, mutta vanhemmille on tärkeintä, että oma lapsi voi hyvin. Seksuaalinen hyvinvointi on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia.