Leikin nukella vaikka olen aikuinen

Haaveilen omasta vauvasta, mutta toive ei koskaan toteudu. Siksi minulla on oma nukke ja hoitovälineitä sille omassa huoneessa.

Minua sanotaan lapseksi, kun leikin nukella, vaikka oikeasti olen pian 40 vuotta.

Eikö aikuinen saa leikkiä yksin ollessaan nukella kaivatessaan omaa lasta?

En aiheuta kenellekään haittaa. Nuken ja hoitovälineet olen itse ostanut omilla rahoilla.

Vastaus:

Hei

Kyllä aikuinen saa leikkiä nukella. Minusta on hienoa, että hoidat nukkevauvaa! Niin tekee todella moni muukin aikuinen.

On olemassa nukkevauvoja, joita ei ole edes tarkoitettu lapsilla vaan pelkästään aikuisille. Näitä nukkeja kutsutaan Reborn-nukeiksi. Reborn-nuket ovat ihan oikean vauvan näköisiä.

Nukkevauvan hoitaminen tuottaa monenlaista iloa ja hyvää oloa.

Leikki ja hoivaaminen tekee hyvää meille kaikille.

Tärkeintä on löytää se oma juttu, mistä itse tykkää ja nauttii.