Lempiruoka jouluksi
Mitä ruokaa Kerttu valitsisi jouluruoaksi? Valitse 1. kinkku 2. rosollia 3. hedelmiä, 4. karjalanpaistia ja juomaksi kahvi tee vai vesi.
Vastaus: Valitsen 1. kinkku ja 2. rosolli ja juon mielelläni maitoa. Mitäs sinä valiset?
Mitä ruokaa Kerttu valitsisi jouluruoaksi? Valitse 1. kinkku 2. rosollia 3. hedelmiä, 4. karjalanpaistia ja juomaksi kahvi tee vai vesi.
Vastaus: Valitsen 1. kinkku ja 2. rosolli ja juon mielelläni maitoa. Mitäs sinä valiset?