Linnunlaulut
Niin, linnut ne lentelee, kaukomailta entelee. Kohti Suomenmaata.
Mitä mieltä Kerttu on korona-ajasta?
Voi olla pääsiäisen jälkeen vähempi koronajuttuja. Ne alkaa olla jo liian tuttuja.
Reipasta pääsiäisaikaa Kerttu ja Vernerin toimitus.
Vastaus
Hei
Muuttolinnut tosiaan palaavat taas Suomeen. Se on minusta mukavaa.
Minäkin olen toiveikas koronan suhteen. Toivon, että kesällä tilanne on paljon parempi.
Kesällä moni on jo saanut rokotteen, eikä tauti leviä enää yhtä herkästi.
Sekin on mukavaa, että pääsiäinen lähestyy.
Kiitos samoin reipasta pääsiäisen aikaa!