Lukijat ja Verkko-Kerttu

Hei

Miksi minun asuntolani ohjaajat ovat ilkeitä minulle?

He sanovat, että kaikki nämä kysymykset ja vastaukset ovat typeriä.

Ovatko nämä kysymykset ja vastaukset sitten totta?

Minun asuntolan ohjaajat sanovat, että nämä asiat eivät ole totta.

Vastaus:

Hei

Kyllä nämä kysymykset ja vastaukset ovat totta.

En osaa sanoa, miksi ohjaajat sanovat muuta.

Oletko kysynyt asiaa ohjaajilta?

Oletko jutellut asiasta ohjaajien esimiehen eli asuntolan pomon kanssa?