Maksaako sijaiskoti kissalle?
Hei
Maksaako se mitään, jos minä ryhdyn sijaiskodiksi kissoille?
Vastaus:
Hei
Eläinsuojelujärjestöt etsivät kodittomille kissoille sijaiskoteja. Sijaiskoti on siis kodittoman kissan hoitopaikka.
Kodittomalla kissalla voi olla pelkoja ja sairauksia. Kotihoidossa kissa saa toipua rauhassa. Kun kissa on toipunut, sille etsitään pysyvä koti.
Koska kodittomalla kissalla voi olla pelkoja ja sairauksia, se voi tarvita sijaiskodissa monenlaista hoitoa. Siksi eläinsuojeluyhdistys valitsee tarkasti sijaiskodit.
Eläinsuojeluyhdistys maksaa kissan hoidon kulut.