Mämmiaika
Mämmiaika koittaa, kevätkin se vaan lähenee, eteisessä porstuassa jo kolkuttaa. Näen lunta vaan pihoissa ja metsiköissä, tienvarsilla. Joten se nyt pääsiäisaika taika jokavuotinen. Vai mitä Kerttu tuumii?
Vastaus:
Pääsiäistä tosiaan vietetään jo tällä viikolla. Kevät etenee kuitenkin aika hitaasti. Lunta on monessa paikassa vielä paljon. Mutta kohta se kevät meilläkin alkaa. Oikein hyvää pääsiäistä?