Marraskuu
Tässä kuussa voidaan sanoa, ettei Jouluun ole enää pitkä aika. Marraskuu on pikkujoluaikaa.
Vastaus:
Totta, marraskuussa pidetään paljon pikkujouluja. Ja jouluun on enää reilu kuukausi aikaa.
Mukavaa marraskuuta kaikille!
Tässä kuussa voidaan sanoa, ettei Jouluun ole enää pitkä aika. Marraskuu on pikkujoluaikaa.
Vastaus:
Totta, marraskuussa pidetään paljon pikkujouluja. Ja jouluun on enää reilu kuukausi aikaa.
Mukavaa marraskuuta kaikille!