Matkustelu

Pystyykö kehitysvammainen reissaamaan yksin ulkomailla? Mitä mieltä Kerttu on?

Vastaus:

Hei

Riippuu ihan ihmisestä, pystyykö matkustelemaan yksin.

Eri ihmiset tarvitsevat erilaista tukea erilaisiin asioihin.

Matkustelua ja matkakohteitakin on monenlaisia. Esimerkiksi Tallinnaan voi tehdä päivän matkan laivalla. Kauemmas pitää tehdä pidempi matka ja lentää vaikkapa lentokoneella.

Matkustelussakin on hyvä kuunnella omia tunteita, toiveita ja haaveita.