Meikata
Hei
Onko pakko osata meikata tai laittaa hiuksia jotenkin?
Vastaus
Hei
Ei ole pakko osata meikata tai laittaa hiuksia.
Jotkut tykkäävät meikata ja laittaa hiuksia, toiset eivät.
Jokainen päättää itse, meikkaako ja laittaako hiuksiaan.
Hei
Onko pakko osata meikata tai laittaa hiuksia jotenkin?
Vastaus
Hei
Ei ole pakko osata meikata tai laittaa hiuksia.
Jotkut tykkäävät meikata ja laittaa hiuksia, toiset eivät.
Jokainen päättää itse, meikkaako ja laittaako hiuksiaan.