Meiliä Rowan Atkinsonille eli Mr Beanille
Moi.
Osaisitko selvittää, mistä saisin Rowan Atkinsonin meilin? Haluisin lähettää fanipostia.
Vastaus:
Rowan Atkinson on tunnettu englantilainen näyttelijä. Hänen tunnetuimpia roolihahmojaan ovat Mr Bean ja Johnny English.
En löytänyt netistä sähköpostiosoitetta, mutta löysin tällaisen postiosoitteen:
Rowan Atkinson
PBJ Management
22 Rathbone Street
London, W1T 1LA
UK
En voi luvata täysin varmasti, että postiosoite on oikea.
Osoite on Englannissa. Kirje pitää siis lähettää Englantiin. Kirje pitäisi myös kirjoittaa englanniksi.
Saatko kirjeen kirjoittamiseen ja postittamiseen apua joltain tutultasi?