Mies ja nainen ystävinä

Hei

Miksei mies ja nainen voi olla ystäviä?

Minulla on ollut ystävinä kaksi poikaa silloin, kun olin koulussa. Ja ne pojat olivat minulla kylässä, koska tietääkseni he olivat naapureita meille.

Niin että miksi mies ja nainen ei voi olla ystäviä? Kun minun asuntolani ohjaajat eivät kuulemma hyväksy sitä lainkaan.

Minusta asia ei mene niin.

Vastaus:

Hei

Kyllä nainen ja mies voivat olla ystäviä keskenään.

Voisit kysyä asiaa ohjaajilta uudestaan. Voisit pyytää heitä selittämään, mitä he tarkoittivat.