Mikä kumma siinä on?
Että kaikki eivät osaa seurustella. Olin ihan luotettavassa suhteessa, mutta sain juuri rukkaset. Onko se sitten vaan niin, ettei se aina toimi kaikkien kanssa?
Vastaus:
Ihmissuhdetaitoja pitää opetella kuten mitä tahansa muita taitoja. Jotkut ovat taitavempia kuin toiset. Jos suhteen päättyminen tuli sinulle yllätyksenä, seurustelukumppanisi ei ole kovin taitava ihmissuhteissa.
Mutta kyllä se niin myös on, että kaikki suhteet eivät toimi. Osa suhteista päättyy, osa taas jatkuu jopa koko elämän ajan.