Mikä on Skype-puhelu?

Olen lukenut siitä mikä on Skype-puhelu, mutta mikä se Skype-puhelu on? Miten otetaan toisiin yhteyttä Skypellä?

Vastaus:

Skype on palvelu netissä. Skypen avulla voit keskustella ja soittaa puheluita.

Voit soittaa Skype-puhelun älypuhelimella, tietokoneella tai tabletilla. Lisäksi tarvitset sähköpostiosoitteen.

Voit lukea ohjeet Skypen käyttöön Kehitysvammaisten Tukiliiton oppaasta.

Pääset Sähköisen vuorovaikutuksen oppaaseen tästä linkistä (tukiliitto.fi)