Miksi ihmiset eivät kerro, että mistä he puhuvat?

Lähes aina kun huomaan ihmisten puhuvan keskenään, niin menen kysymään heiltä, että mistä he puhuvat. Varsinkin jos tunnen heidät, niin kysyn sitä.

Melko usein minulle ei kerrota, mistä ihmiset puhuvat. Sanotaan vaan, että se ei kuulu minulle tai että he puhuvat henkilökohtaisista asioista.

Miksi minulle ei voida kertoa, että mistä puhuttiin? Minua huolettaa, että ihmiset puhuvat minusta, jos aihetta ei voida kertoa.

Vastaus:

Hei

Ole ihan huoletta. Ihmiset eivät puhu sinusta, vaikka eivät kerro puheen aihetta sinulle.

Ihmiset puhuvat usein henkilökohtaisia asioita. Silloin he eivät halua kertoa niistä muille.

Oletko kertonut muille, mikä sinua huolettaa? Oletko kysynyt suoraan, puhuvatko muut sinusta?