Miksi kaiken pitää muuttua?

Ennen kaikki oli paljon paremmin. Ennen vanhaan elämä oli paljon mukavampaa ja huolettomampaa kuin nykyään. Ennen en ollut yhtä onneton ja pelokas kuin nyt. Miksi kaiken pitää muuttua ja vielä huonompaan suuntaan? Ihmisetkin ovat nykyään paljon ilkeämpiä kuin ennen, ei välitetä nykyään toisesta niin kuin ennen.

Vastaus:

Muutos kuuluu elämään. Aina muutos ei tunnu kivalta. Jokainen meistä kokee muutokset omalla tavallaan. Joku toinen saattaa kokea, että muutos tapahtuu parempaan suuntaan.

Tiedätkö mitä? Tämä sinun kirjoituksesi on hyvä esimerkki mielipidekirjoituksesta. Sinä kerrot, että sinusta nykyisin asiat ovat huonommin kuin ennen. Perusteletkin sen vielä hyvin.

Mitä sanoisit, jos lähettäisit tämän kirjoituksen Minun mielestäni! -palstalle. Silloin kirjoitustasi voisivat muut lukijat kommentoida.

Pääset Minun mielestäni! -palstalle tästä linkistä (www.verneri.net/selko).