Miksi kehitysvammaiset miehet ovat lyhyitä?

Miksi kehitysvammaiset miehet on lyhyitä? Kysyn, kun haluan miehen, jonka pituus on minimissään 180. Tuota alle en halua, kun itse olen pitkä.

Vastaus:

Kehitysvammaiset miehet ovat ihan saman pituisia kuin muutkin. Minä tunnen monta pitkää miestä, joilla on kehitysvamma.

Ymmärrän hyvin, että haluaisit pitkän miehen, koska olet itsekin pitkä. Mutta onko sillä lopulta niin suurta väliä, minkä pituinen seurustelukumppani on? Eivätkö kumppanin muut ominaisuudet ole kuitenkin tärkeämpiä?