Miksi kehitysvammaiset ovat ennakkoluuloisia?
Miksi kehitysvammaiset ovat niin ennakkoluuloisia? Minä ainakin olen huomannut, että melkein jokainen kehitysvammainen on sitä mieltä, että homous on paha juttu. Että ei saisi olla homo. Ihan kuin se olisi oma valinta.
Vernerin selkokielisillä sivuilla on kysymys, että onko tasa-arvoinen avioliittolaki hyvä juttu. Moni on sitä mieltä että ei ole.
Vastaus:
Enpä nyt tiedä, ovatko kehitysvammaiset ihmiset yhtään sen ennakkoluuloisempia kuin muut ihmiset. Homous jakaa ihmisten mielipiteitä eri ihmisryhmissä.
Vernerin kysymykseen on tällä hetkellä 68 prosenttia vastannut myöntävästi. Suurin osa on sitä mieltä, että tasa-arvoinen avioliittolaki on hyvä asia. Tämä vastaa sitä, mitä suomalaiset yleisesti ajattelevat.