Miksi minun asuntolassa on koko ajan muita ihmisiä?

Ja miksi minulle sanotaan, että tämä on muka heidänkin koti, vaikka tämä ei ole?

Tämä on vain minun koti, tämä asuntola, jonka minun vanhemmat minulle ostivat. Ei täällä saa muita ihmisiä olla, jotka eivät asu täällä.

Miksi he eivät suostu omaan kotiinsa lähtemään?

Täällä saa olla minun lisäksi vain minun hoitajat eli palvelijat, joiden tehtävä on hoitaa ja palvella minua. Minun vanhemmat ovat heidät tänne minun palvelijoiksi palkanneet, kun he tämän asuntolan minun kodiksi ostivat.

Vastaus:

Hei

Asuntola on sinun kotisi ja muiden asukkaiden koti. Asuntola on teidän kaikkien yhteinen koti.

Sinun oma huoneesi on sinun omasi. Muilla asukkailla on myös omat huoneensa.

Ohjaajat ovat töissä asuntolassa. Heidän tehtävä on tukea kaikkia asukkaita.

Sinun vanhempasi eivät ole palkanneet ohjaajia palvelemaan sinua.

Etkö viihdy asuntolassa yhdessä muiden kanssa?