Miksi minun työssäkäyntiä ei hyväksytä?
Vastasin erään miehen kirjeenvaihtoilmoitukseen. Kerroin, että käyn töissä ja en siksi avaa aamulla tietokonetta. Mies ei ole vieläkään vastannut minulle. Olen lähettänyt hänelle jo neljä viestiä.
Miksi hän ei vastaa? Miksi hän ei hyväksy, että käyn töissä? Sen vuoksi hän ei varmasti vastaa. Minä lähetän hänelle viestejä, kunnes hän vastaa. Minä haluan, että hän kertoo, miksi hän ei ole vastannut. Hänen on hyväksyttävä se, että käyn töissä.
Vastaus:
Miksi ajattelet, että työssäkäyntisi on syy siihen, miksi hän ei vastaa? Voi hyvin olla, että kirjekaverisi ei ole vielä nähnyt viestiäsi. Kaikilla kehitysvammaisilla ihmisillä ei ole omaa tietokonetta. He saattavat päästä käyttämään tietokonetta esimerkiksi vain kerran tai kaksi viikossa.
Sinun kannattaa odottaa hieman. Odottaminen on tylsää. En kuitenkaan usko, että monen viestin lähettäminen on hyvä ratkaisu.