Minua pelottaa pimeä

Minua pelottaa kulkea ulkona, kun on pimeää. Pelkään myös mennä pimeällä bussilla töihin, vaikka onkin lyhyt bussimatka, mutta kävellä pitää enemmän. Pitäisikö sanoa ohjaajille. Mutta minä ne tekee? Ei kai minua ehditä saattaakaan  koko matkaa?

Vastaus:

On varmasti hyvä keskustella asiasta ohjaajien kanssa. Voisitte yhdessä miettiä, mitä asialle voi tehdä. Miettikää samalla, että mikä sinua pimeässä pelottaa. Voisiko pelolle tehdä jotain?