Minun asuntolani
Hei
Eihän ketään saa pakottaa olemaan samanlainen kuin muut ihmiset?
Kun minun asuntolani ohjaajat pakottavat minua olemaan samanlainen kuin muut asukkaat ja ihmiset yleensä.
Miksi he eivät hyväksy lainkaan erilaisuutta, niin kuin minua?
Eihän siitä tulisi mitään, jos kaikki olisivat samanlaisia?
Vastaus:
Hei
Olemme kaikki omanlaisiamme. Ei ole olemassa kahta samanlaista ihmistä. Olemme kaikki keskenämme erilaisia.
Jokainen saa olla sellainen kuin on. Kunhan ei omalla käytöksellään loukkaa tai satuta muita.