Mistä löydän ystäviä, jotka eivät kiusaa

Mistä löydän ystäviä, jotka eivät kiusaa? Nykyiset ystäväni kiusaavat minua.

Vastaus:

Ikävä kuulla, että ystäväsi kiusaavat sinua. Jos kiusaaminen vain jatkuu, kannattaa miettiä, haluatko viettää aikaa heidän kanssaan. Ystävyyteen ei kuulu toisen kiusaaminen.

Ystävien löytäminen voi olla joskus vaikeaa.  Uusia ystäviä voi tavata, kun on itse aktiivinen. Onko sinulla esimerkiksi jokin harrastus, jossa voit tavata uusia ihmisiä? Ystäviä voi löytää myös koulusta, töistä tai kirjeenvaihtopalstalta. Onko Vernerin kirjeenvaihtopalsta sinulle tuttu?

Vernerin kirjeenvaihtopalsta