Mistä tietää, onko laulussa sanoma?
Mistä tietää, minkä yhtyeen tai artistin laulussa on sanoma ja minkä ei?
Vastaus:
Laulujen sanomasta on kysytty Kertulta aikaisemminkin. Olet ehkä käynyt lukemassa vastaukseni.
Mistään ei voi tietää suoraan, onko laulussa sanoma vai ei. Oikeastaan laulun sanoma riippuu siitä, mitä itse ajattelee laulusta. Ihmiset voivat olla eri mieltä siitä, onko laulussa sanoma vai ei.
Onko sinulla mielessä jokin tietty laulu, jonka sanomaa olet miettinyt?