Mitä mieltä Kerttu on ystävänpäivästä?

Mitä mieltä Kerttu on ystävänpäivästä?

Vastaus:

Minun mielestäni ystävänpäivä on mukava päivä. Silloin voi keksiä jotain kivaa tekemistä hyvän ystävän kanssa.

Yksi kirjoitti minulle kerran tänne Verneriin, että ystävänpäivä on joka päivä. Olen kyllä samaa mieltä. Hyvä ystävä on tärkeä ja sen voi sanoa ystävälle muulloinkin kuin ystävänpäivänä. Mutta ystävänpäivän voi silti omistaa hyville ystäville.

Mitä mieltä sinä olet ystävänpäivästä? Haluaisitko kirjoittaa mielipiteen ystävänpivästä Vernerin uudelle Minun mielestäni! -palstalle.

Pääset Minun mielestäni! -sivulle tästä linkistä  (www.verneri.net/selko).