Miten tavara palautetaan takaisin nettikauppaan?
Tilasin nettikaupasta paidan ja se on hiukan liian pieni. Voiko sen palauttaa vielä, kun minä pesin sen jo pesukoneesa.
Vastaus:
Nettikaupan sivuilla kerrotaan, miten tuotteet voi palauttaa. Itse palautin muutama viikko sitten netistä ostamani takin. Seurasin verkkokaupan ohjeita. En pysty antamaan sinulle tarkkoja ohjeita, koska ne vaihtelevat eri nettikaupoissa.
Voit palauttaa vaatteen 14 vuorokauden sisällä siitä, kun olet saanut sen kotiisi. Palautettavan vaatteen on oltava käyttämätön. Kysy nettikaupasta, huolivatko he pestyn vaatteen takaisin.