Moskova 2022

Hei

Oletko sinä tai kukaan muu lukija käynyt ikinä Moskovassa?

Minä en, mutta minun äitini on käynyt Moskovassa. Uskotko sinä minua?

Minulla ei ole ketään kaveria, joka uskoo minua oikeasti. Ei edes minun asuntolassani ole sellaista ystävää.

Vastaus

Hei

Kyllä minä uskon sinua.

Olen käynyt Moskovassa kerran. Silloin oli talvi ja Moskovassa oli kylmä ja paljon lunta.

Haluaisitko sinä käydä Moskovassa?

Jos haluat tutustua Moskovaan, voit lainata Moskovaan liittyviä kirjoja kirjastosta.

Voit etsiä Moskovasta tietoa ja kuvia myös netistä. Voit kirjoittaa esimerkiksi Googleen hakusanaksi Moskova.