Muutto samalle paikkakunnalle

Mitä pitäisi tehdä, kun mua ahdistaa, kun mun poikaystävä on muuttanut samalle paikkakunnalle?

Mä en yhtään tykkää siitä, että se on muuttanut samalle paikkakunnalle.

Vastaus:

Hei

Miksi sinua ahdistaa, että poikaystäväsi muutti samalle paikkakunnalle?

Olitteko puhuneet muutosta etukäteen?

Oletko kertonut poikaystävällesi, miltä muutto sinusta tuntuu?

Mitä toivot seurustelultanne?

Parisuhteessa on hyvä jutella omista ja kumppanin tunteista. Kumppanin kanssa kannattaa myös sopia, miten seurustellaan.

Voitte esimerkiksi sopia, kuinka usein tapaatte.

On tärkeää, että molemmilla on suhteessa hyvä ja turvallinen olla.

Voisit jutella asiasta myös jonkun muun luotettavan ihmisen kanssa.