Myöhästely
Miksi jotkut ihmiset myöhästelevät koko ajan? Minua ainakin ärsyttää, jos joku tulee aina myöhässä joka paikkaan. Kyllä minä tiedän, että kaikki nukkuvat joskus pommiin tai bussi voi tulla myöhässä. Mutta saako niin käydä melkein joka päivä?
Vastaus:
Ihmiset suhtautuvat aikaan eri tavoin. Toiset haluavat aina olla ajoissa ja toiset eivät pidä sitä niin tärkeänä. Joillakin voi olla vaikeuksia hahmottaa aikaa ja ovat siksi aina myöhässä. Heidän olisi hyvä saada tukea ajan hahmottamisessa. On tietysti kohteliasta olla paikalla sovittuun aikaan.