Nuha
Minä saan aina näin kevään tullessa nuhan jostain käsittämättömästä syystä. Tietääkseni en ole siitepölyallerginen.
Vastaus:
Kevät on monelle nuhan aikaa. Jos mietit, mistä se johtuu, niin kannattaa käydä lääkärillä. Voihan sinulla olla siitepölyallergia ilman, että tiedät sen.
Nuha
Miksi saan nuhan aina niin uskomattoman helposti?
Vastaus:
Nuha eli nenän tukkoisuus ja vuotaminen voi johtua monesta eri syystä. Nuha voi olla esimerkiksi flunssan tai allergian oire.
Valitettavasti en osaa sanoa, miksi sinä saat nuhan helposti. Voit jutella asiasta terveydenhoitajan tai lääkärin kanssa.