Ohjaajat haukkuu asukkaita
Hei
Minusta tuntuu, että että minun asuntolani ohjaat ovat menneet liian pitkälle, sillä minun asuntolani ohjaat ovat ruvenneet haukkumaan minua ilman mitään syytä. Ja toiset ohjaajat ei huomaa, että toiset ohjaajat haukkuvat minua esimerkiksi valehtelijaksi. Oli asia mikä hyvänsä, he eivät kuuntele, syyttävät vain valehtelijaksi.
Vastaus:
Oletko kertonut tunteistasi ohjaajille? Oletko jutellut asiasta heidän kanssaan?
Voisit kertoa kyseisille ohjaajille, miltä sinusta tuntuu. Voisitte miettiä yhdessä, miten saisitte ratkaistua tilanteen.
Voisit puhua asiasta myös sellaisen ohjaajan kanssa, jonka et koe haukkuneen sinua.
Kun juttelet asiasta, yritä pysyä rauhallisena. Yritä myös välttää muiden syyttelyä. Syyttely yleensä vaikeuttaa asioiden ratkaisemista.
Kerro sen sijaan ystävällisesti, miltä sinusta tuntuu. Kerro, miten toivot ohjaajien muuttavan käytöstään.
Mieti myös, voitko muuttaa jotenkin omaa käytöstäsi. Miten saisit ohjaajat kuuntelemaan sinua paremmin? Yleensä ihmiset kuuntelevat, kun heille puhuu ystävällisesti. Voit kysyä myös ohjaajilta, mitä he toivovat sinulta.
Tsemppiä! Toivottavasti saatte asian ratkaistua!