Ohjaajat sorsii
Ohjaajat haukkuvat minua päivittäin. Pitäisikö vaihtaa asuinpaikkaa? Käy hermoon tosi kovasti.
Vastaus:
Ikävä kuulla.
Ohjaajat eivät saisi haukkua ketään.
Voit jutella asiasta ohjaajien esimiehen eli pomon kanssa.
Ohjaajat haukkuvat minua päivittäin. Pitäisikö vaihtaa asuinpaikkaa? Käy hermoon tosi kovasti.
Vastaus:
Ikävä kuulla.
Ohjaajat eivät saisi haukkua ketään.
Voit jutella asiasta ohjaajien esimiehen eli pomon kanssa.