Ohjaajille puhuminen
Miten uskallan puhua asuntolan ohjaajille?
Minä en ole heille paljon puhunut ja he ovat jo tottuneet siihen.
Nyt kuitenkin ahdistuksen vuoksi minulla on kova tarve saada puhua heidän kanssaan. En kuitenkaan kehtaa häiritä heitä omilla huolillani, koska heillä on muutenkin paljon töitä. Kuitenkin keskustelu olisi minulle tärkeää.
Kuinka kehtaan häiritä heitä ja saada heidät huomaamaan, että minunkin kanssani voi ja pitäisi puhua?
Vastaus:
Hei
Onpa hyvä, että haluat puhua ohjaajille tunteistasi.
Olet ihan oikeassa siinä, että puhuminen on tärkeää. Etenkin silloin, kun on huolia tai ahdistaa.
Onko joku ohjaajista sellainen, jolle haluat erityisesti puhua? Tuntuuko, että jollekin tietylle ohjaajalle olisi helpompi puhua kuin muille?
Jos haluat puhua erityisesti jollekin ohjaajalle, niin mene rohkeasti juttelemaan.
Sinun ei tarvitse huolehtia siitä, että häiritset ohjaajia. Ohjaajat ovat asuntolassa töissä. Heidän työhönsä kuuluu asukkaiden kanssa juttelu.
Luulen, että ohjaajat ilahtuvat, kun haluat puhua heidän kanssaan.
Sinä olet taitava kirjoittamaan.
Voit myös kirjoittaa ohjaajille tunteistasi ja ajatuksistasi. Puhuminen lisäksi kirjoittaminen auttaa pahaan oloon.
On tärkeää, ettet jää vaikeiden tunteiden kanssa yksin.
Toivottavasti olosi helpottaa!