Olen liian hidas
Miten oppisin olemaan nopeampi?
Olen huomannut, että kaikki muut tekevät kaiken nopeammin kuin minä. Minä vain olen hidas, laiska ja tunnen olevani muita huonompi, koska olen aina kaikessa viimeinen.
Vastaus:
Hei
Minä usein mietin, miksi kuuluisa näyttelijä tuntee olevansa huonompi kuin joku toinen näyttelijä. Miten ihailtu näyttelijäkin voi tuntea huonommuutta?
Moni meistä huomaa vain itseään nopeammat ja paremmat. Jos joku hitaampi ja huonompi kuin itse, sitä ei huomaa. Tai se ei tunnu itsestä tärkeältä. Ihminen on outo otus.
Joskus huonommuuden tunne antaa potkua elämään. Voi herätä tunne, että tuota minäkin haluan ja aion olla tässä asiassa parempi!
Ja joskus huonommuuden tunne lannistaa ja vie uskoa elämään. Mitähän kuuluisat ja menestyneet ihmiset silloin tekevät? Mitä sinä silloin teet?